login
1.7.2005
VYSOKÉ TATRY - Veľký a Malý Ľadový štít : Cesta k slnku - V.
buchy
ZDRUFF!!! Včera sme sa spolu s Alkym vrátili z doslova dovolenkoveho pobytu. Strávili sme dva nádherné dni v zajatí Divokých Tatier. Vyliezli sme Cestu k slnku - V. na Malý Ľadový štít (2602m)a na jeho vrchole sme strávili skutočnú psychadelicko-biblickú noc. Našu Cestu k slnku sme v podstate ukončili až keď sa obrovská ohnivá guľa tejto nádhernej hviezdy skryla za ďaleký obzor, kdesi v nedohľadne. Potom sme už len počítali hviezdy na čoraz černejšej oblohe a dívali sa na svetielká stratenej ...
27.6.2005
VYSOKÉ TATRY, Velická stena : Gálfy - Urbanovič
buchy
Zdruff ! V sobotu som to spolu so Šakym dobojoval na vrchol Velickej steny, cestou Gálfy- Urbanovič - V+. Bola to jednoducho paráda. Počasíčko ako na objednávku , nikde žiaden mrak, a my fičíme v dalšej s nádherných tatranských stien. Keďže bola sobota, zo sliezkeho sa ako včely vyrojili nejakí blaváci a doslova obsadili celú stenu. O 9,00 bola v našej ceste ešte nalezená nejaka dvojka, a tak sme hrali pod stenou ešte pol hodinku imaginárne karty a potom začali nastupovař ...
21.6.2005
Vysoké Tatry - Dobrodružstvo nekončí...
buchy
Zdruf gurali !!! Vcera som spolu s Jozom absolvoval jednu krásnu tatranskú hrebeňovku. Ráno o 6.20 sme vyrazili zo Smokovca a o 9.00 sme už stáli na Slavkáči. Cez hrebeň sa síce ešte prevaľovali hmly ale postupne ked sme sa dostávali cez Vareškový hrebeň sa vyjasnilo. Ďalej sme si to švihali cez Slavkovské sedlo, Východnú, Prostrednú a Západnú Slavkovskú vežu cez Skrinice kde sme už naviazaní museli absolvovať dva neprijemné zlaňáky až do Starolesniansej štrbiny kde sme dorazili o 15.00. V ...
14.6.2005
Piskot svišťa na tatranských končiaroch
buchy
Zdruf gurali !!! akurat sme sa vratili z nasich milovanych Tatier, samozrejme v klasickej tatranskej zostave Joži, Šaky a Ja. Zažili sme brutalny vypek, Jozo ma hlavu celu cervenu ako rak, ....takže asi tak. Vyliezli sme na Svišťový štít 2382 m, klasickou cestou cez Divoku dolinu, snehu bolo doslova po pas a tak postup nebol teda najľahší. Avšak ako si všetci isto viete predstaviť - pre nás Dravcov z Ľubovne to bola  doslova LAHôDKA !!!. Z vrcholu sme potom zostupili späť do Divokej ...
2.6.2005
Aktuálny zoznam klubových kníh
Peter
Tatranský sprievodcovia 1. Kroutil 1. a 2. diel 2. RP v Tatrach 3. Andráši 4. Piskač: 111 ciest 5. Puškaš 8. a 9. diel Ďalši sprievodcovia 6. Slovenské skaly 1,2 7. Kalamárka 8. Chorvatsko - Paklenica Iné 9. Yosemity