login
18.1.2016
Slavkovská Kopa - Dáma s péřovkou
Maťo Školník
 Sviatočný rozlez na Tupej , ma len utvrdil , že tie Tatry, špeciálne zimné mi chýbajú a tak som hľadal nejaké zladenie povinností vs. voľný čas. To sa podarilo a celkom zdarne (škola,rodina,lezenie) nuž 14.1 (štvrtok) sme s Tomášom Havlíkom takým dobrým chlapcom z Lozorna dohodli na jednodnovke.  Aby sme sa prešli a zaliezli si, vybrali sme Slavkovskú kopu a po ceste vlakom aj pešo dohadovali, či to budú na Sl.kope Havranie vlasy, alebo Dáma s péřovkou. Pred Vareškovými plesami sme ...
17.1.2016
Nedeľné Tisovky v Bielovodskej.
Saky
 Keďže celý týždeň vstávam do práce o pol 6, prečo by tomu malo byť cez víkend inak. A tak ráno stepujem o 6 pred autom a zisťujem, že mi primŕzli zámky, no super, neotvorím auto. Tak túto smutnú udalosť zvestujem Magorovi a Kamilovi a poberám sa späť domov, vo víre myšlienok mi zrazu napadá že Miškin a Buro idú o pol7 skialpovať do Lomnického sedla, no hurá, ide sa, bohužiaľ sa Kamil do auta už nezmestí. Výmena pasažiera pre Lomnicou ...
6.1.2016
Tupá
Maťo Školník
 Pan predseda Saky nam ide pozitivnym prikladom a tiez sa mi cnelo za tatrami hlavne zimnymi. Kde po trojrocnej prestavke zacat, ako tam kde som zacinal 1.krat. Tupa.  Perioda pekneho resp. staleho pocasia ma uistila, ze "treba".  My sme si slnka v stene uzili ledva hodinku. Podmienky boli dobre. Nastup do Zlomiskovej doliny bol prijemny sice po ladovom chodniku, no lepsie ako po kolena v snehu detto zostup zo sedla p.Ostrvou.  Zacali sme Puskasovym rebrom, potom do zlabu Dubiel-Weinciler a z neho ...
5.1.2016
Silvestrovské polezeníčko
Kamil
 Nápad stráviť posledné dni v roku zliezaním nejakých ľahších ciest vo Vysokých Tatrách sa zrodil hneď po tom, ako sme nabrali istotu, že nás v tom podporia podmienky i počasie. Z pôvodného zámeru stráviť v Tatrách dva dni s nocou na Popradskom plese však zišlo, keď nás ráno prebrala smska od Šakyho: „ja mám teplotu a strašne kašlem L“ V ten deň sme ostali doma, a možno to tak aj bolo lepšie, pretože sme aspoň boli ušetrení nepríjemného pohľadu na neustále vracajúci sa vrtuľník. V ten deň zomreli v Tatrách štyria ...
4.1.2016
Červený žlab, morálova hrebeňovka Prednej Bašty a nepríjemný zážitok.
Saky
  Ani neviem kde vlastne začať, asi pred mesiacom som písal o svojom návrate do zimných Tatier a po včerajšej skúsenosti sa do nich zas tak rýchlo hrnúť nechystám.Snehu je málo, žľaby sú v skvelých firnových podmienkach, lavínové nebezpečenstvo nulové a tak to láka do Tatier nejdného milovníka zimného polezeníčka. No za posledne dva týždne si Tatry vyžiadali už 14 obetí a tak moje obavy z nášho lezenia boli na mieste. S Magorom sme si vybrali ľahký Červený žľab do sedla medzi Satanom a Prednou Baštou, ktorý keď je ...
26.12.2015
Predvianočné Tatry
Peter
  Počasie je vcelku priaznivé na skalno-snehové lezenie a chcel som ukázať Michalovi aj zimné Tatry. Tak sme sa v nedeľu vybrali na Tupu, cestou Ľavý žľab (II-III). Pár dni pred víkendom sa však ozval Květoš, že bude cez víkend v SL, tak sme nakoniec išli traja. Neponáhľali sme sa lebo to bola ľahká a nie dlha cesta a pod nástupom sme boli až o 10:30. Po prekonaní úvodného skalného prahu, čo pri aktuálnom stave snehu bolo určite viac ako za ...